torsdag 31. mars 2011

Two Down, Two To Go

Kan jo begynne med å fortelle at jeg klarte å stryke på engelskeksamen i dag... Det var jo så mange spørsmål om alle verkene vi har lest, og jeg huska ingen ting! Er litt bekymra for karakteren min akkurat nå, for denne karakteren teller 20%... Dritt. Men på den andre siden: tysken tror jeg gikk bra! I morgen er det fysikk og matte. Ønsk meg lykke til.
Jeg tok meg en joggetur i ettemiddag, men jeg får så sykt vondt i ankelen/leggen på venstre fot. Stviner helt, også hovner den skikkelig opp. Vet ikke om det kommer av at jeg er for dårlig å tøye ut, men det er i hvertfall ikke noe særlig. Kanskje jeg er overtrent? Har jo klart å slite ut joggeskoene mine for første gang i mitt liv. Det må jo bety at jeg har trent mye, ikke sant? Haha, jeg er i hvertfall veldig stolt av det.
Apropos trening... Sandi skulle lage sjokoladekake til sin personlige trener siden han hadde bursdag i helga, men så klarte hun å ødelegge den da hun skulle ta den ut av forma. Det betydde bare en ting: WE HAVE CAKE. Eller, ikke nå lengre... Den er så sykt god, så jeg klarte ikke dy meg. Have one piece, shame on you. Have to pieces, shame on me. Jeg hadde vel LITT mer enn to stykker. Men men, forbrenninga er jo på sitt høyeste rett etter trening, har jeg hørt da.

It's Friday, Friday... Rebecca Black's sang som har blitt ganske populær her i Uniten.

-Birgit

Ingen kommentarer: