tirsdag 31. mai 2011

Gårsdagen

Nå kommer de etterlengtede bildene, i tipp-topp kvalitet.

Her er "knighten" min. Ah, dere kan tro det må ha vært varmt å gå i rustning, men han kjempa likevel. Og da han var ferdig steg han av hesten, tok av seg hjelmen, og så kunne vi endelig ta bilde med han. Jacob, het han. Herlighet, bokstavelig talt! Jeg har gått og tenkt på han både i går og i dag. Må si han dukka opp i drømmene mine på vei hjem, men da måtte jeg bare overbevise meg selv om at det aldri ville ha funka uansett... Dere skjønner, de folka som opptrer og jobber på denne renessansfestivalen reiser rundt og kommer dermed ikke nødvendigvis fra området her. Sukk... Han var i hvertfall VELDIG kjekk. Og da vi skulle kjøre ut av parkeringsplassen kom han gående! OG HAN HJALP EN GAMMEL DAME I RULLESTOL. Hørte jeg ridder, eller hva!?


Oh Jacob... Jeg prøvde å google han i stad, men fant ingen ting.. Det var vel ikke "mean to be" da.





Skååål!



Fire whip

Sa du sexy?



Her rir jeg på en elefant!!! DET er noe man ikke gjør hver dag.



Han var så svett at det rant av han. Følte meg ikke så veldig komfortabel der jeg sto, klint opp i de svette armhulene hans. Og det betalte jeg $1 for!!

På vei hjem stoppa vi i Dallas for å spise middag. Vi skulle prøve å parkere billigst mulig, men Catarina kunne IKKE lese av en GPS. Vi kjørte rundt i sikkert 15-20 minutter for å finne bibliotekets parkering. Da va endelig fant den stod det at de hadde steng på mandager! Hvilket bibliotek har stengt på ukedagene?? Jeg bare spør... Folk må ha trodd vi hadde fått lappen i postkassa. Det var veldig mye "sving nå!" "Høyre eller venstre?!" "Høyre - nei, vent! Venstre!". På et punkt var vi på vei innover togskinna, og kunne dermed ikke ha sittet her i dag. Haha, morsom tur, kan dere tro.
Catarina tok med seg restene fra middagen i en "to-go box", og på vei tilbake til bilen ble vi stoppa av ei jente som spurte om vi kunne hjelpe henne med noe. Jeg tenkte at hun trengte directions (?), men hun spurte altså om vi hadde noe mat å gi henne fordi hun var 4 mnd. gravid. Bullsh**! Men vi ga henne mat.



Åh, glemte forresten å si noe. Jeg gikk på do på selve festivalen, og ved siden av meg var det opptatt. Plutselig hørte jeg bare en skikkelig frøsing fra doet ved siden av. Det var bare så vidt jeg ikke skvatt ned i do, seriøst! Noe så høyt! Også hørte jeg at hun satt og pressa. Ah, det var konge... Dere må sikkert ha vært der for å se humoren i det, men jeg flirte i hvertfall .Sorry for at det ble litt detaljert, men det er vel ikke noe dere ikke har hørt før.

-Birgit

Ingen kommentarer: