søndag 15. mai 2011

Masquerade

Halla folkens!
I dag har jeg igjen vært på et av kjøpesentrene her i nærheten. Vi har nemlig teaterbanquet om tre uker, og det er en maskerade. Nå er jeg den stolte eier av en maske. For å spare penger, ja, for det har nemlig blitt litt pengebruk med alle promene osv, så skal jeg bruke homecomingkjolen som jeg tok med meg fra Norge. Er ganske flink, om jeg får si det selv. Annet enn det ble det en beach bag som jeg nå kan bruke som skoleveske, to par solbriller ($5!!), smykker og en hatt.

Nå skal dere få se hvor kul jeg er.



Også masken da...
Ashlyn sa jeg så ut som en "rapist", men med kjole og fine sko blir det andre boller.

Har fått helt dilla på The Band Perrys sang "If I Die Young". Veldig fin sang!

Og gratulerer så mye med dagen, Gudfar Halvard! Håper du får en fin dag.

-Birgit

Ingen kommentarer: