onsdag 18. mai 2011

Halvveis husmor

Ah, først må jeg bare si at Robert Redford som ung - FY FLATE. Ble nesten litt forelska da vi så "The Great Gatsby" i dag på skolen. Se på mannen da! (Han i svart-hvitt.) Dere synes han er kjekk, ja? Synd han er i 60-70-årene nå...



Siden Sandi hadde bursdag i dag har jeg laget middag. Hadde en pakke lasagne fra Toro stående i skapet, så da slo jeg på stortromma og lekte litt husmor. God ble den også, så det var bare vellykket. Også føler man seg jo så snill når man gjør noe for andre. Nå gjenstår det bare å se om noen våkner opp med magesjau i morgen. Forrige gang jeg, Marte og Martine lagde det her borte, ble Hannah så dårlig dagen etter. Hun kasta opp som bare rakkern. Jeg skylder på kjøttdeigen - og den er ikke fra Norge.

Sulten? Ser herlig ut, pluss at det smakte himmelsk. Hva annet kan man forvente? Jeg er ganske legit.

-Birgit

Ingen kommentarer: