tirsdag 3. mai 2011

Dry Cleaning


Har fått promkjolen min vaska på vaskeri i dag, så nå ser den skikkelig amerikansk ut der den henger i plastikk.
Og apropos vasking... Vi skulle egentlig få rengjørerne på besøk i dag, så jeg tok å rydda rommet (les. kasta alt på senga). Det viste seg at siden Kelsey er syk kommer de heller på torsdag - og det glemte Sandi i nevne! Haha, også jeg som skyndte meg å "rydde" i morges.
Det treningssenteret som ligger nærmest huset er stengt denne uke pga. noen form for renovering. Det betyr at jeg må begynne å løpe ute igjen. Hadde ikke gjort det på evigheter fordi ankelen min hovna sånn opp, men i dag kjente jeg nada. Har sikkert hatt godt av hvile i det leddet. Tror nesten kondisen har forbedret seg også. Satte opp en voldsom fart bortover veien.

-Birgit

Ingen kommentarer: