torsdag 26. mai 2011

BØ!

Fem minutter... Det er stikkordet for min dag. Klokka 07:08 kom Kevin og banka på døra. Jeg lå enda og sov, men jeg kan lover dere at jeg spratt opp av senga da jeg skjønte at jeg hadde forsovet meg 30 minutter. Kasta på meg det første og beste (?) av klær, uten smink og uten frokost var jeg ute av huset - PÅ FEM MINUTTER.

Sånn her har så jeg altså ut i dag. Tror kanskje jeg skremte "livskiten" ut av noen i gangene. "It's alive!"

Jess, da skulle man vel tro at dagen bare kunne bli bedre. Vel, i tillegg til å ha to prøver (fingers crossed!), kom jeg hjem til en e-post fra kamerafolkene hvor det stod at de hadde estimert prisen på reparasjon av speilreflekset. Hold dere fast! $258, folkens. 1500 kroner for å reparere et kamera til 5000 kr. Det stod at de måtte skifte minnekortleseren, også stod det "cleaning of" diverse saker. Jeg er sikker på at de har sittet der og tenkt "Vi renser kameralinsa. Også kan vi jo rense skjermen. $10 her, og $10 der. Hey, it's $258 now! Sweet." Fikk skypet med mamma og pappa og fått noen gode råd. Jeg hadde betalt, jeg, men heldigvis minnet m & p meg på at jeg skal ha garanti på det. Så var det bare å finne den kvitterina da...Å, vent litt. Den sendte jeg jo tilbake med alle de stygge kameraveskene de sendte meg.

Husker dere denne?

Eller denne? Ja, hva skal man si da? Liten stellebag jo!

Flott. Men hei, vi lever i 2011! Fant en kvittering på mailen min. Fjoh! Nå har jeg sendt mail til folka, for det her finner jeg meg ikke i!!! Heh, pappa. Men så kunne jeg ikke finne garantikortet som SKAL ligge i eska. Må nok ta meg en telefon i morgen. Dette skal det renskes opp i, altså.

Som Kevin sa, nå har jeg blitt så gammel at jeg ikke kommer ut av senga enegang. Hvordan skal dette gå...

Check it out:
I just read that 4,153,237 people got married last year.
I don't want to cause any arguments but... shouldn't that be an even number?

-Birgit

Ingen kommentarer: