onsdag 4. mai 2011

Today Is a Gift

Var ute og jogga litt tidligere i dag, og da traff jeg på to gutter. På scateboard. I bar overkropp. Med sixpack. Just saying! Og på vei tilbake, joda, traff på dem da også.

Nå sitter jeg egentlig bare her og lurer på hva mer jeg skal fortelle. Hva kan være interessant? Hmm... Nei, dette tror jeg nesten er det korteste innlegget jeg har laget i hele min bloggkarriere! Apropos blogg: Jeg følger faktisk med på en del blogger merker jeg. Karolineberget, fotballfrue, julianyl, ulrikkelund, leneorvik, livingdoll, tonedamli, tcmn, hannavaage og micheaa. 10 blogger er det, og bare rosablogger jo! Jaja, hva kan man si... Blir veldig lett facinert, og har man først begynt er det veldig vanskelig å slutte, synes jeg i hvertfall.

Og husk:

"Yesterday is history, tomorrow a mystery, today is a gift, thats why it's called the present."


Den får vi høre HVER dag under "anouncementsene". Det er sånn som i Grease, hvor de snakker over høyttalerne og informerer om litt av hvert. Og før de begynner å snakke må vi reise oss og hedre det amerikanske flagget (med handa på hjertet), pluss Texas' flagg. De er EKSTREMT patriotiske her i Texas, og spesielt til sin egen stat. Jeg står bare der. Pledger ikke noen allegiance (loyalitetsforpliktelse) til the US, haha.

Så ble innlegget litt lengre enn jeg hadde trodd.

-Birgit

Ingen kommentarer: