søndag 29. mai 2011

BBQ

I dag tok vi en runde bowling - hele gjengen, minus Ashlyn. Jeg kom på andreplass, 23 poeng bak Kevin. Ledet en stund, men så slo flaksen inn på hans side...




Etter bowlingen var jeg invitertpå brasiliansk BBQ hos Catarina. Da skjønner dere vel at jeg ikke kunne si nei. Mat var faktisk involvert. Faren hadde noen kollegaer og deres familer på besøk, både store og små. Vi kidsa dro en tur til bassenget, og der lærte jeg meg (noenlunde) å kaste en amerikansk fotball. Ble helt bitt av basillen. Tror jeg skal kjøpe meg en fotball og ta med hjem til Norge. Hadde det utrolig gøy! Vi kom over en elektrisk sykkel som de hadde kjøpt i Kina, men etter at vi hadde strevd med å flytte bilene for å få den ut av garasjen fant vi ut at den ikke var ladet... Etter all den jobben! Vi får prøve igjen en annen gang.

I morgen skal jeg, Catarina, Will og Bia på en medieval times festival. Det er en sånn middelalder-ting, om jeg har forstått riktig. Er spent på det. Kanskje jeg kan finne flere hair feathers? Vi har nemlig fri pga. memorial day. Da minnes/hylles USA alle soldatene som har kjempet for landet. National helligdag. Jeg skal hylle de norske også. Det fortjener de virkelig. ♥

-Birgit

Ingen kommentarer: