fredag 13. mai 2011

Svarte!

Jeg føler at jeg har "slacka" skikkelig av denne uka, men grunnen til at det ikke ble noe blogginnlegg i går er rett og slett fordi serveren til blogger.com var nede. Men så hadde jeg jo ikke så mye interessant å fortelle heller, bortsett fra at jeg hadde én av dagene hvor man bare vil spise og spise og spise. Ja, det gikk ned både pizza, kanelsnurrer, proteinbar, cookies og nøttemix. Ikke at jeg stolt av det, men én gang iblant kommer bare de dagene. I hvertfall hos meg. På treningssenteret fikk jeg pes av Sandis personlige trener, og da jeg fortalte at det var derfor jeg måtte trene sa han at nå hadde jeg kanskje brent av halve kanelsnurren. Det var skikkelig motivasjon, det...
I dag har det vært Chases bursdag, så vi har dermed spist burrito og nydelig bursdagskake - kjøpt, selvfølgelig. Jeg er helt overlykkelig over at det er helg nå, men må innrømme at uka har gått fort. Det har jeg ingen ting imot. Tre uker igjen, så er det jaggu sommerferie. Gleder meg som en unge!
Det er stillstand på kamerafronten. Var og hørte på en kamerabutikk i dag om hvor jeg kan få det reparert, men hun sat at det ville ta 4-6 uker fordi de må sende det inn. Det tror jeg ikke jeg tar sjansen på, men rundt 45 min unna r de repaperer på stedet. Da kan jeg få det tilbake innen to uker. Problemet er bare at Kevin skal være mye ute og reise de neste ukene, og Sandi kjører ikke der hvor hun er ikke er kjent... Det verste er ikke at det faktisk er noe galt med selve kameraet, men at jeg snart skal reise til skikkelige severdige plasser, og da er det surt å ikke kunne ta bilde med speilrefleksen. Må kanskje kjøpe meg et digitalkamera snart da.

-Birgit

-Birgit


Ingen kommentarer: