mandag 23. mai 2011

Bachelorette

Sjekk fysikkleksa for denne uka! Hvert avsnitt er én dag. La oss bare si at jeg sløyfa lesinga og hoppa rett til oppgavene.

Har viktigere ting å bruke tida mi på... Sånn som "The Bachelorette". Denne gangen er det altså mennene som skal kjempe om en jente, og det er mye rart ute og går, altså. Èn av ungkarene ble så full at han sovna av. Det er vel ikke noen hemmelighet å si at han ble sent hjem... Ser ut som det blir litt action og krangling mellom mennen også! Det liker vi.

Tilbake til fysikken: I dag hadde læreren kledd seg ut. Hun er jo, som jeg har sagt tidligere, en meget spesiell dame, men man må jo bare le av det. Sånn her så hun ut da vi kom inn i klasserommet.
Jess, feen fra Askepott. Kan dere tenke dere en liten dame i 50-årene stående i klasserommet som om det var hverdagsklær? Jeg holdt på å knekke sammen av latter, men jeg var ikke alene. Artig dame - uten å prøve!


Har glemt å fortelle om fredag. Har kortidshukommelse når det kommer til blogging. Under lunsjen min opstod det en "food fight" i kantina. Folk kasta potetmos og annen mat. Noen fikk det i håret, mens andre fikk det klint ut over klærne. Det var selvfølgelig de som ikke var med på det... Forrige gang dette skjedde (ja, det har skjedd før) ble to elever utvist i to dager. Ah, gotta love som high school drama.
Siste time kunne man gå og se basketballkamp mellom lærerne og seniorene mot $2. Pengene gikk til en familie som har blitt rammet av sykdom. Synes det var et veldig bra charity-opplegg. Stillinga ble uavgjort, så spennende var det.

-Birgit

Ingen kommentarer: