søndag 8. mai 2011

Prom #2

Nå er prom-sesongen over for min del, men jeg kan fortelle dere at det var en verdig avslutning. Ble jo invitert av en hel gjeng utvekslingsstudenter, seks av dem har jeg møtt én gang før, til deres high school prom. Holdt meg til samme kjolen siden vi leide LIMO! Ikke billige greier når man skal "være kar".
Fant instrukser på en enkel, men fin, håroppsats på YouTube, så det gjorde jeg bare hjemme på mitt eget bad. Fikk ikke sett det bakfra, men ble spurt om jeg hadde vært hos en salong og ordnet det, så da er mission accomplished. Middagen tok vi på et - wait for it - HIBACHI-STED! Jepp, samme konseptet som forrige prom, hvor de lager asiatisk mat ved bordet. Og ikke nok med det, men i dag feira vi morsdag + mai-bursdagene på et - wait for it - HIBACHI-STED! Nå er jeg så lei av denne typen mat at jeg blir mett bare jeg tenker på det.

USA, Norge, Italia, Sverige, Italia, Finland, Frankrike, Sveits, Tyskland og Kasakhstan. Fin gjeng, ikke sant?

Temaet på promet skulle være "It's a Mystery", men det eneste mysteriet jeg kunne se var sammenhengen mellom dekorasjonene og temaet... Jaja, vi hadde det i hvertfall gøy!


Etter prom, som vi forlot rundt klokka 24:30, dro vi på afer prom som ble srrangert av skolen. Det var ganske bra opplegg, hvor alle sammen fikk utdelt en konvolutt med kuponger for kvelden og falske penger. De kunnevi bruke på å gamble, og så kunne man handle ulike kule ting motslutten av kvelden. Jeg fikk prøvd meg på litt black jack. Skal jo snart til Vegas, så da må man begynne å trene litt nå i forkant. Jeg endte faktisk opp med en profitt på 400 dollar! Det kaller man vinn-vinn. I tillegg serverte de - wait for it - nei, ikke hibachi denne gang (takk Gud!), men GRATIS MAT!

Og forresten, før mellom middag og prom svingte vi innom huset for å hente noen småsaker. Det var ingen hjemme og ingen hadde nøkkel. Svensken og den ene italieneren fant en åpen bakdør hvor de kunne gå inn, og da de kom tilbake til limoen blødde Italia fra armen og Sverige hadde stifta et hull i dressbuksa. Herregud som vi flirte!

Klokka 05:00 var after promet over, så da var det bare å dra hjem og legge seg på sofaen. I dag har det altså vært morsdag, og Kelsey har harr bursdag. Det minner meg på at JEG SNART BLIR 18! Også har vi vært ved bassenget både i dag og i går, så nå har jeg fått stekt litt bacon - men jeg er ikke solbent denne gangen. I går peisa jeg på med SPF 100+ sunblock på ryggen, so it was all good.

-Birgit

Ingen kommentarer: