torsdag 19. mai 2011

Surprise!

Vi har vært på golfklubben og spist middag siden Kevin er ute på business denne uka. Han er faktisk i London, men kommer hjem i morgen. Nå sitter vi bare her og venter på at Sandis mamma og søster skal komme på overraskelsesbesøk fra Florida og Georgia. Mor i huset har ingen anelse, så vi har rydda og halvveis vaska alle rommene i skjul. Også kommer vaskefolkene i morgen, så dere kan tro at det skal bli bra rent her. Dobbel dose! Sandi har ikke sett søstra si på to år, så jeg er veldig spent på reaksjonen hennes. Synes det er så koselig med sånn overraskelsesbesøk.

I morgen kveld skal jeg på teaterforestilling på skolen. Min gamle teatergruppe hadde åpningsshow i kveld, så jeg er veldig spent på å se "produktet" deres i morgen. Stykket heter "The Craving".


Fikk t-skjorte av Kevins foreldre. Cornbread Survivor - South Pittsburg, Tennessee.

Og forresten, dere! I dag var det akkurat et år siden jeg fikk vertsfamilie.

-Birgit

Ingen kommentarer: