onsdag 1. juni 2011

Let's roll!

Fotballsesongen er startet litt for de som skal spille neste år. I dag hadde de en kamp hvor alle varsity-spillerne 2011/2012 var delt inn i to lag og spilte mot hverandre. Dette var vel for at trenerne skulle få litt visshet om hvordan de skal sette opp laget til høsten. Jeg, Catarina og Bia dro for å se på, men jeg kan med trygghet si at de har en lang vei å gå. Det var nesten ikke noe spill i det hele tatt, som den fotballproffen som jeg er, må jeg si... Bedre lykke neste gang, kanskje?


Men så tilbake til før kampen. Som jeg har nevnt før, har Catarina en elektrisk sykkel. I dag var den fulladet, så da tok vi oss en tur til Will på den! Jeg måtte styre, for det klarte ikke C. Vi følte oss rimelig kul der vi satt - med 1 km/t og vind i håret. Skikkelig racer, det der altså. Dere kan se det for dere nesten sånn her:

Hahaha, bildet er fra "The Wedding Planner", men jeg følte meg akkurat sånn. Med bena samla i fronten, pluss en passasjer bak. Det skal sies at vi ikke hadde hjelm da, men på et punkt tror jeg sannelig det hadde vært lurt. Var på tur til å fare på "hauet og ræva" i grøfta. Det er ikke lett å holde balansen med to stykker når farta er såpass lav. Åh, også kjørte jeg gjennom to vannspredere som sto på hver sin side av veien. Litt sånn som da Moses delte havet i to, men jeg fikk spruten rett i øyet! Det var tider, det...

-Birgit

Ingen kommentarer: