tirsdag 10. mai 2011

Mandagspause fra bloggen

Her er en liten videosnutt om fysikkprosjektet vi har til i morgen.


Grunnen til at jeg ikke blogget i går er rett og slett at jeg ikke hadde tid. Hadde en del lekser, også var det jo utdeling av jammin' jags i går. Det var rundt 300 av litt over 3000 elever som fikk utmerkelsen, så jeg er én av ca. 10 %. Litt kult da! Det tok i hvertfall en stund. Vi måtte stå på rekke og så gå over scenen én etter én, få diplomet og ta bilde sammen med rektoren. Det gikk i alfabestisk rekkefølge - bare at den var omvendt. Ja, fra Z-A. Jeg er F... Glad det er over i hvertfall!

Det var tysklæreren min som nominerte meg.


Leverte i dag inn research-prosjektet mitt om aktiv dødshjelp. Satt oppe til sent i går kveld og skrev. Er ganske så usikker på slutten. Men men... Nå er det over, takk Gud.

-Birgit

Ingen kommentarer: