torsdag 5. mai 2011

Happy Cinco De May!

Jeg tror jeg har fortalt at Chase brakk kneskåla for ca. en måned siden. I går var han hos legen, og da fant de ut den hadde grodd sammen igjen, så han kunne ta av knestøtta. På skolen i dag var det en gutt i gangen som tok snublefot på han sånn at han landa på kneet. Nå er det brudd i kneskåla igjen. Skikkelig kjipt!

Etter skolen dro jeg og Ashlyn på en liten handlerunde. Måtte nemlig kjøpe noen bursdagsgaver. Her i familien har nemlig både Kelsey, Chase, Sandi og jeg bursdag nå i mai. Etter vi var ferdige dro til Rosa's Cafè, hvor vi fikk i oss litt meksikansk mat. Savner norsk taco, jeg da. Happy cinco de may!


Og i dag igjen måtte jeg skynde meg å slenge (alt) rotet opp på senga fordi vaskerne skulle komme. Vel, det gjorde de ikke. I morgen, dere! I morgen... Nå er jeg så lei av å rydde og rote, og rydde og rote. Nesten så jeg bare lar tingene være sånn at de kan rydde selv.

Og forresten, kameraet mitt - ja, mitt ikke-billige-speilrefleks-kamera har begynt å fuske. Det funka helt topp denne uka, men i kveld kom det bare opp på skjermen: "Minnekortet er skrivebeskyttet". Prøvde forskjellige kort, men nei. #@$¤!!!!! Får prøve å levere det inn på Best Buy eller noe. Det har vel garanti uansett hvor det er kjøpt??

-Birgit

Ingen kommentarer: