lørdag 21. mai 2011

Shop till you drop

Hadde vekkerklokka på 10 i morges sånn at jeg kunne ta meg en tur på treningssenteret. Hadde ikke vært der siden tirsdag, så jeg følte at en runde der borte trengtes. Vi har shoppa i nesten hele dag. Jeg har ikke gått til innkjøp av så mye. Det ble tre shortser, en topp og et par sandaler. Alt på salg, selvfølgelig. Gladiatorsandalene mine fra Økonomisko, som jeg har fått så mange komplimenter for, ble ødelagt da vi var shopping. Solen på den ene har brukket i to, men de en enda "walkable", så jeg kommer nok ikke til å kaste de ved det første. Fillefrans. Kan vise dere bilder av dagens innkjøp i morges.

Nå har nettopp jeg og Ashlyn sett "Justin Bieber; Never Say Never" - igjen. Den er såå bra! Og er fortsatt like betatt av selveste Bieberen. Krysser fingrene for at jeg treffer på han i LA. Det hadde vært konge.
Nå skal jeg legge meg, for i morgen tidlig skal vi i kirka. Hater søndager, for da ligger hele tiden tanken om at mandag kommer etter i bakhodet. Ja, ja, vi får gjøre det beste ut av dagen!

-Birgit

Ingen kommentarer: