onsdag 11. mai 2011

Herr Vladimir

I dag har vi hatt vikar i tysken, og han var fra Ukraina! Vladimir, het han. Hvor kult er ikke det?

Det har vært skikkelig lyn og torden i dag igjen. Vi ble "released" fra skolen fem mintter før tida pga. uværet. FEM MINUTTER FØR tida, folkens! Det er deilig, det. Men vi har i hvertfall sett skikkelig legit lyn, og hørt ordentlig torden - igjen. Sandi sa det ikke var vanlig med så mye tordenstormer. Hørte jeg 2012? Å, forresten... Jeg hørte at folk har tatt feil når det gjelden verdens ende, som opprinnelig skulle være i desember 2012. Det er visst like før bursdagen min - i år! Så mye for å bli 18 liksom...

Nå er det én måned igjen til mamsen og papsen kommer over for å "hente meg hjem" igjen. Føler meg som en eller annen vare. Men hei, kvalitet foran kvantitet!

-Birgit

Ingen kommentarer: