lørdag 14. mai 2011

Main Street Days 2011

I dag har jeg gjort noe kult, og ikke minst veldig amerikansk. Dere vet på film når karakterene drar på statefairs og festival med pariserhjul og andre tivoliaktiviteter? Vel, been there, done that. Jeg, Catarina, Will og Bia dro, og vi hadde det helt knall! Vi gikk bare rundt og så i bodene folk hadde satt opp, var inne i noen butikker som ligger i gata, også spiste vi lunsj. Fried chicken, selvfølgelig. Det kommer jeg helt klart til å savne. Noe som har blitt veldig populært i USA er "hair feathers". Det koster vanligvis rundt $40 for et par, men jeg fikk tre for $20! Jeg har blitt litt crazy her borte. Men jeg synes det er skikkelig kult med fjær i håret! Skulle gjerne tatt flere, det er bare det at vi ikke har lov til å ha de på skolen, så derfor måtte jeg sette de litt skjult. Kanskje jeg kjøper meg en pakke over nettet. Det er ikke vanskelige saken å feste, også kan det vare i 1-3 måneder.



Tatt fra toppen av pariserhjulet.






Kjøpte meg armbånd i kirka i kveld. "A voice for the voiceless". Synes det var fint, jeg.

-Birgit

Ingen kommentarer: