onsdag 25. mai 2011

Tre inn i de voksnes rekker

Ser dere noen forskjell? Denne jenta her er nemlig voksen nå.

Våkna opp til ferske kanelsnurrer i dag, og det kan dere tenke dere var godt! Med andre ord: en ganske god start på dagen. Jeg fikk velge middagen, så da ble det baked ziti (ovnsbakt pasta?). Kake fikk jeg også! Sandi bestilte cookie cake fra Nestlé, pluss at hun hadde laget meg cookie dough. Det er jeg så fryktelig glad i skjønner dere. Det er ingen ting som er som å få seg en skikkeig god skje med deig. Da kan man nyte livet. Jeg kjenner i hvertfall noen som må trene i morgen.


Er den ikke fiiin?

Fikk også noen bursdagsgaver, både fra Norge og fra USA. Tusen takk! Hadde forresten nesten 200 gratulasjoner over Facebook. Det synes jeg er koselig.
Nå venter en drittdag i morgen med både fysikk- og matteprøve. Det fine med det er at da er man ferdig med det.

-Birgit

Ingen kommentarer: