mandag 2. mai 2011

Jammin Jags

I går da vi satt og så på CSI ble det plutselig avbrutt, akkurat idet de skulle hente "bad guyen", pga. nyhetene om at Osama Bin Laden var drept. Har nesten ikke hørt annet i dag. Det er visst skikkelig folkefest rundt omkring i USA nå. På radioen i morges sa verten "A prince gets married and the bad guy is dead. It was a total Disney weekend." Den var ganske god.
Starten på mai har vært skikkelig kald og sur. Det har pøst ned i dag, og temperaturen har ikke ligget på mer en ca. 10 grader. Brrr!
Når dere leser dette er det bare to måneder til jeg kommer hjem igjen. Tenk på det. Tida har flydd forbi...

Fikk dette brevet fra skolen i dag:


Neida, det fikk jeg ikke. Men jeg fikk faktisk et brev i dag, og her er det:




"Your student has been nominated by a teacher to recieve honors in our "Student of the Semester" program, Jammin Jags."
Føler meg selvfølgelig litt stolt, men for å være helt ærlig har jeg ikke peiling på verken hvem som nominerte meg eller hvorfor.


♥ ISAM ~ 25-11 ♥



-Birgit

Ingen kommentarer: