fredag 20. mai 2011

The Craving

Denne uka har gått utrolig fort. Heldigvis. Ganske herlig å tenke på at jeg bare har 12,5 dager igjen på skolen.
Teaterstykket jeg så i kveld var helt utrolig bra. Flirte som bare det! Er veldig imponert av mine gamle klassekamerater fra forrige semester. De er utrolig dyktige. Nå skal det blir så godt å legge seg. Ble vekket av en alarm ute i stua i morges. Hørte den helt inn hit, og den ringte og ringte og ringte... Utrolig irriterende, for år man først har våkna er det vanskelig å ignorere lyden. Men synes samtidig det er veldig deilig å bli vekket, for så å vite at man kan sove lenger. I mitt tilfelle var 45 minutter.

Kevin kom hjem fra London i dag. Fikk en t-skjorte og nøkkelring. Snille mennesker jeg bor med, altså.


Og dere har vel fått med dere at verden skal ende i morgen, plutselig? Takk for langtidsvarselen.

-Birgit

Ingen kommentarer: