lørdag 28. mai 2011

Mani/Pedi

Åh, det var så deilig å få pedikyr i dag. Fikk jo gavekort fra påskeharen da han var her, så da gjaldt det bare å bruke det før jeg reiser hjem. Hjemme har jeg tatt menikyrpå meg selv. Matcher nå både hender og føtter. Kjørte den klassiske røde. Slår aldri feil.


Vi dro ut for å spise i dag, og jeg visste ikke hva jeg skulle spandere, så jeg spurte Kevin om en slags sandwhich. Han sa den var god, og dermed bestilte jeg den. For å si det sånn, så var det første og siste gangen den sto på min meny. Smakte som maling! Æsj og fysj! Blir nesten dårlig bare av å tenke på det. Spiste skorpene, for det var ikke den grusomme dressingen. Never again...
Det ble forresten ikke noe paintball på oss fordi de fleste hverken ville eller kunne dra i dag, men vi skal gjøre det neste helg. Jeg gleder meg skikkelig! Kommer kanskje hjem som en stor blåflekk, men hei - man lever bare én gang. Live hard or die trying.
Har nettopp sett Tangled. Det er vel årets disneyfilm. Kommer nok til å bli en klassiker.

Se den lille appelsinen! Det er vel det kaller en "minidarin"? Ehehee... Ja, det begynner å bli sent.


Gjett hvem som hoppet i stolen av begeistring da de så denne lille anbefalingen!? Det finnes ikke noe bedre enn å se norsk innflytelse her i USA.

Artikkelen under sier "The best thing about my ass is that is is behind me". Bare sånn om noen lurte...

-Birgit

Ingen kommentarer: