tirsdag 1. februar 2011

Snowday e' berre lekkert!

Yess, klokka halv 6 i morges sjekka jeg hjemmesida til skoledistriktet jeg går i, og der stod det rødt på hvitt at skolen skulle være stengte i dag. Da var det bare å lukke gluggene igjen - og så våkna jeg rundt klokka 11. Det var deilig å sove lenge, kan jeg fortelle dere! Har bare slappa av i dag. Pysjamasen ble på gjennom hele dagen. Tok ikke turen ut engang, selv om det frista litt. Det har vært rundt -10 grader, men jeg har begynt å bli forkjøla, så da prøver jeg å pleie meg selv - ved å ligge som et slakt på sofaen og se på TV. Funker alltid!
I morgen er det ny snødag, så jeg har allerede fått beskjed om at skolen er stengt. Nå blir det enten makeup day i april eller juni. Oh well, er jo tidligere ferdig enn dere der hjemme uansett! Skal prøve å komme meg på trening i morgen. Får se hva som skjer. Det har meldt -15 grader! Dette er visst den største snøstormen de har hatt i USA på 10 år.

-Birgit

Ingen kommentarer: