lørdag 19. februar 2011

BBQ på brasiliansk vis

Sov lenge i dag. Var liksom halvveis våken og halvveis i søvne i halv 12-tida, og jeg sa til meg selv at jeg skulle våkne, men klarte ikke å røre på meg. Ganske avslappende. Start dagen med trening. Er inne i et ganske bra mønster akkurat når. Så gjenstår det bare å se hvor lenge jeg klarer å opprettholde det! Klokka tre dro jeg og Ashlyn på BBQ hos Catarina. Hadde det veldig gøy. Siden hun er brasiliansk fikk vi oppleve hvordan man gjennomfører et skikkelig grillparty. Mat i massevis, og festen varer gjerne i 5-8 timer. En annen brasiliansk jente og hennes onkel og tante var også der. Hun er er på en slags "privat" exchange. Og nå skal dere høre en artig historie... Onkelen hennes har en sønn som møtte en norsk jente gjennom spill på nettet. Han bestemte seg for å ta et utvekslingsår, og endte opp med Norge. Der møtte han hun norske jenta, og etter at det året var over bestemte han seg for å flytte til Norge og gifte seg med henne. Nå har han bodd der i 7 år, så hvem vet... Kanskje jeg bare blir her? Synes dere ikke det var en romantisk historie eller?





Etter BBQen dro vi på kino for å se "I Am Number Four". Intet dumt valg.
Har glemt å fortelle dere at vi har fri på mandag. President's Day, skjønne dere. Yes please!

-Birgit

Ingen kommentarer: