tirsdag 15. februar 2011

Det kommer en dag i morgen!

Oh yess, gjett hvem som dreit seg loddrett ut på mattequizen i dag! Det var selvfølgelig meg... Har ikke fått scoren ennå, men jeg er ikke så sikker på at jeg vil det heller. Vel vel, det kommer jo en dag i morgen. Sånn helt seriøst, jeg har en ny quiz i morgen. Satser på at den går bedre, men igjen: jeg skjønte i hvertfall nesten ikke bæra av det vi hadde i lekse i dag.
En del av leksa var å lage et book cover (slapp av, jeg skjønte det da...), og her ser dere resultatet. Er litt greit med sånne kreative oppgaver. Da kan jeg dra opp gjennomsnittet litt.

I fjor måtte vi pugga alle kvadratsetningene, og de KUNNE jeg. Nå har jeg glemt hvordan man fullfører kvadratet, og måten de bruker her er annerledes. FML.

Jeg glemte forresten å fortelle dere at jeg fikk meg skap på skolen i går, så nå slipper jeg å drasse på pallen av en mattebok gjennom hele dagen. Føler meg skikkelig kul når jeg går og legger boka i skapet.

-Birgit

Ingen kommentarer: