onsdag 23. februar 2011

Arsenic & Old Lace

Herlighet! Har hatt en kjempefin dag på teater. Stykket vi så var kjempemorsomt, samtidig som det var veldig langt. Det varte i nesten to og en halv time, men jeg lo nesten gjennom hele fremføringen. Veldig dyktige skuespillere. Vi kjørte de gule skolebussene, og jeg kan love dere én ting: Vær veldig glade for at vi har de skolebussene vi har i Norge. Dette er lav standard. Fikk meg en liten sightseeing-tur da vi cruisa nede i Dallas, men for å være helt ærlig så er det ikke så veldig mye spennende å se på. Ihvertfall ikke av det jeg kunne finne.

Etter forestillinga dro vi til the Spaghetti Warehouse hvor vi spise lunsj. Jeg var så sulten før det at jeg følte meg helt tom i magen. Klokka var jo tross alt halv to. Men, så lur som jeg, så hadde jeg lagt ned et eple i veska. Alltid beredt! Det var godt, det. På restauraten spiste jeg lasagne. Den var helt greit - ikke så godt som pappas, men hei... den gikk ned.

Merker at denne dagen har gjort meg ekstra trøtt. Duppa litt av i bilen på vei hjem fra skolen. Glad det snart er helg.






-Birgit

Ingen kommentarer: