søndag 13. februar 2011

Kirke, shopping, kino og Grammy

Var i kirka i morges, og denne gangen kom presten kjørende ut på scenen med en Ferrari. Det var en veldig interessant preken i dag, så den er jeg glad jeg fikk med meg. Etter det dro jeg og en venninne på shopping til Grapevine Mills Mall, og der fikk jeg endelig sett "Black Swan". Utrolig bra film! Anbefaler den, altså. Den har jo blitt nominert til fire Oscars, bl.a for "beste film" og "beste skuespillerinne". Natalie Portman var helt fantastisk god.
Nå i kveld har jeg sett på årets Grammys, og da fikk jegendlig sett selveste Justin Bieber igjen. Å se den filmen om han er kanskje det dummeste jeg har gjort. Ah...

Også er det Valetine's Day i morgen! Vertssøsknene mine gikk litt amok med penn på meg. Dette er bare 1/4.


Popkorn med jordbær, vanilje og vannmelon-smak som jeg fikk i valentinsgave hos Ashlyn og Kelsey. Min første valentinsgave - ever! Love you girls.

-Birgit

Ingen kommentarer: