fredag 25. februar 2011

AMF Bowling

Vi så "Findet Nemo" i tysken i dag! Det er altså "Oppdrag Nemo", og jeg må si at den var omtrent like morsom på tysk som på norsk og engelsk. God start på dagen.
Etter skolen dro jeg, Catarina, Susanne og Bia på bowling. Det var ikke mange folk der da vi kom, men etterhvert begynte det å ry inn profesjonelle - den ene eldre enn den andre. De trilla på sånne små trillekofferter hvor de hadde egne bowlingkuler i. Prøvde å plukke opp litt teknikk fra nabobanen, og jammen vant jeg også! Synes bowling er veldig gøy, jeg. Med bowling på TVen, øl og sigaretter kan dere tro det var steming. Da vi forlot hallen lukta vi røyk som bare det. Ikke fult så herlig...



Videre tok vi turen til Barnes & Nobles. Det er skikkelig koselig å bare sitte der og snakke. På vei dit plukka vi opp Chaz (teater), og han ble dermed eneste amerikaner (og hane) i flokken. Dere kan tro vi hadde noen intense samtaler om USAs presidenter. Han var ikke fan av Obama, mens vi andre derimot, vi kunne ikke gi han annet enn lovord. Oh, how I love America.
I morgen skal jeg på overnattingsparty til Sarah. Hun har nemlig bursdag. Det betyr at det ikke blir nytt blogginnlegg før søndag. Tenkte bare dere måtte vite det, sånn at dere ikke tror jer har dukket under eller noe.

-Birgit

Ingen kommentarer: