mandag 14. februar 2011

Valentine's Day!

Happy Valentine's Day, folkens! Eller, vel overstått, tenker jeg vi sier. For første gang i mitt liv har jeg fått noe på valentinsdagen. Dere kan bare tenke dere at denne dagen er litt større her i USA enn hjemme i lille Norge. Synes i hvertfall det var veldig koselig å få noen hilsener fra venner i dag.
Jeg vet ikke hva det er med akkurat denne dagen, men jeg har gått rundt med den gode følelsen i magen. Dere vet den hvor man føler seg veldig heldig. Elsker å ha den! Dette hørtes veldig klisje ut, men synes bare det var så herlig å føle at man kan nyte livet - selv da jeg gikk til treningssenteret tenkte jeg det, og det er det ikke hver dag du hører fra meg, for å si det sånn. Bare spør mamma, haha.
Fikk kort fra vertsbesteforeldrene mine, gavekort hos PINK fra vertsmor of vertsfar, pluss mini-plakat med anonyme komplimenter fra mine kjære teater-medelever. Er så glad for at jeg joina.
Dette er sånt man kan ta frem på en grå dag, og jeg kan love dere at du kommer til å sitte med et smil om munnen.
Nå skal jeg ta kvelden, så får vi se om jeg føler meg like heldig når alarmen ringer klokka 06:30 i morgen tidlig.
-Birgit

Ingen kommentarer: