onsdag 16. februar 2011

Treningsnarkomanen.no?

Tok meg en tur på treningssenteret i dag også, jeg! Snakk om treningsnarkoman... Og når vi først snakker om det, så kan jeg jo vise dere et skikkelig idyllisk bilde jeg tok på vei bortover på mandag. Og da var det jo valentisdag! Romantisk, ikke sant? (Hvis man ser bort fra det faktum at jeg var alene...)



Vi holder på å lese "The Crucible" av Arthur Miller i engelsken, og fredag skal vi være ferdig med et prosjekt som består av å lage en papirdukke som skal hjelpe oss å holde oversikten over alle karakterene. Litt vankskelig å forklare, men det er mye mulig jeg viser dere det ferdige produktet. Kan ikke akkurat si at jeg er på god vei, i og med at jeg har prøve i både engelsk, matte og fysikk på fredag, men her tar vi livet som det kommer. Ferdig skal jeg nok bli.

Nå lurer dere sikkert på hvorfor jeg har lagt ved disse bildene under. Vel, det har seg nemlig sånn at jeg skal dra til både San Francisco, Los Angeles og Las Vegas i sommer når mamma og pappa kommer over. Gleder meg kjempemasse!



Og forresten: Vi har 25 varmegrader.
-Birgit

Ingen kommentarer: