tirsdag 8. februar 2011

100 % chance of snow

Ifølge værmeldingene skal det komme en ny snøstorm i natt, noe som vil føre til fri fra skolen. Så langt ser det ikke ut som det blir snowday i morgen, men man vet aldri. Jeg krysser fingrene jeg. Trenger virkelig en liten ferie. Får vite i morgen tidlig hva som skjer videre.
Min første prøve i fysikk tror jeg gikk bra. Fikk også skryt for håndskriften min. I engelsk fikk vi et prosjekt, som er "due" i morgen, og det går ut på å skrive om "My Hero". Hvem er vel et bedre valg enn selveste Nelson Mandela da? For å være helt ærlig visste jeg ikke hvem i all verden jeg skulle skrive om, men da klokka begynte å nærme seg leggetid bestemte jeg meg bare for han. Han er jo en flott mann.

Her om dagen oppdaga jeg at håret mitt var gradert. Har gått rundt i 8 måneder og trodd at alt håret var like langt.
Og for et par uker siden gjennomførte vi "intruder in school"-øvelse. Alle dørene måtte låses, vinduet (i døra) dekkes til og så måtte vi være helt stille. Plutselig kom det noen og røska i døra. Det var veldig interessant...

Noen bilder fra min lille treningsøkt i går - bare sånn for å sprite opp innlegget liksom.

-Birgit

Ingen kommentarer: