lørdag 12. februar 2011

Never Say Never

Jeg har tidligere verken hatet eller elsket Justin Bieber, men jeg må si at etter å ha sett filmen om livet hans var det noe i meg som smeltet. Ja, dere hørte rett. Så mye som jeg skulle ønske at det ikke var sant, tror jeg faktisk at jeg har blitt smitta av Bieber-feveren. Ble nesten litt forelska. Filmen var i hvetrfall vel verdt pengene. Koste meg gjennom hele de 110 minuttene.

Etter filmen dro jeg for å farge øyenvippene, noe jeg ble veldig fornøyd meg. $15 er ingen dum pris for å gjøre det hos en profesjonell. Jeg lå på en myk benk og hørte på avslappingsmusikk, mens hun dama styrte med farginga. Det viste seg at hun hadde hatt 19 utvekslingsstudenter i sitt hus gjennom årene. Det er imponerende det!






Helga har gått altfor fort. I morgen er det søndag, tenk! Skal først i kirka, og så er det mulig jeg drar på shopping og kino med en venninne.

-Birgit

Ingen kommentarer: