lørdag 5. februar 2011

Back to the civilization

I dag fikk vi endelig kommet oss ut til sivilisasjonen. Hadde nesten glemt hvordan det ser ut her borte. Snøen og isen har smelta, men det er meldt ny snø til uka. Jeg hadde nail appointment i dag, så nå er neglene mine veldig fjong.
I kveld var vi i kirka, og da kom presten kjørende ut på scenen med en splitter ny Rolls Royce. Det er ikke hver dag man ser det. Etter kirka spise vi på en plass som heter Uncle Buck's. Veldig god pomfri, kan jeg fortelle dere. Tror nesten det er den beste jeg hatt siden jeg kom hit - og jeg har hatt mye! I tillegg til restaurant hadde de en stor jakt, fiske og friluftsliv-butikk, og da fikk jeg bl.a sett tre rattlesnakes i et glassbur. Kjenner at jeg føler meg veldig ille til mote når jeg er i nærvær med slanger. Noe så ekkelt skal du lete lenge etter.

Ingen kommentarer: