onsdag 2. februar 2011

Oh my, please release me...

Etter å ha vært "fanget" inne i huset i to dager er det nesten så det skal bli godt å komme seg tilbake til skolen igjen. Nå er veiene så glatte ute at det er livsfarlig å kjøre. Kevin skulle til BestBuy i dag, men satte seg fast på vei bortover. Man ser tydelig på statusoppdateringene på Facebook at folk kjeder seg hjemme. Jeg har igjen nesten bare sett på TV i dag, men tok meg en tur på fitnessenteret sammen med Ashlyn. Vi gikk bortover, og la meg bare si at man skjønner at de ikke har så glatt føre ofte her borte. Gjett hva jeg skal gjøre i morgen'a? KJEDE meg igjen. Vi har nemlig fri da også. Oh my... Det tar på å ha fri.
Sånn så det ut i går da det hadde snødd. Det gikk faktisk an å kjøre på det føret.
Nå er det bare is ute...
-Birgit

Ingen kommentarer: