torsdag 17. februar 2011

Take me away

Not loving life at the moment! Har hatt litt å gjøre i dag, for å si det sånn. Har sittet med lekser helt siden jeg kom hjem, og da mener jeg HELT. Tre prøver i morgen, håper jeg er klar, selv om jeg må innrømme at jeg ikke føler meg klar i det hele tatt. Er ikke 100 % ferdig med prosjektet i engelsk, men resten har jeg tenkt til å gjøre i tysktimen i morgen. Trenger bare å lage noen simlies om noen av karakterene i boka. Har aldri gjort det før, men det er ikke så veldig vanskelig. Man lar bare fantasien løpe litt løpsk, så ordner nok det seg. Det jeg derimot gruer meg veldig til, er vocab testen vi har i engelsk. Har 40 ord jeg skal kunne i morgen, og vel.... Jeg kan kanskje fem akkurat nå. Dette kommer til å bli en lang natt. Det skal bli så godt med helg. Dere aner ikke! Oi, kom akkuart på at vi har langhelg. Mitt skoledistrikt har fri på mandag. President's Day, vet dere. Viktig viktig.

Her er fire av 10 karakterer i den lille "dukkeboka" vi har hatt som prosjekt.



Kan fortelle dere, på den lyse siden, at jeg fikk 90/100 på quizen i PreCalculus som vi hadde i går og 83/100 på den jeg hadde i dag. I morgen venter ny matteprøve. Skrekk og gru... Også var det fysikken da. Vi får bare bite tenna sammen og håpe på det beste!

-Birgit

Ingen kommentarer: