søndag 20. februar 2011

Produktiv søndag!

Har egentllig hatt en skikkelig produktiv dag i dag. Dro på en liten shoppingrunde i morges sammen med Ashlyn. Ble ikke store kjøpet, men jeg kjøpte meg en ansiktskrem som skifter farge til din hudfarge. Når du klemmer den ut av tuben er den grå, men så fort den kommer i kontakt med huden blir den brun-aktig. Ble så facinert, jeg! Klarte selvfølgelig ikke å gå fra den, og må si jeg liker den. Prøvde den da jeg kom hjem. Man ser liksom litt freshere ut med en gang.


Her ser dere vidunderet!

Etter det fikk jeg min daglige dose med TV, skypet med Martine, og så tok jeg meg en tur på treningssenteret. Fjerde gangen denne uka! Må bare skryte litt av meg selv her på bloggen. I kvled vaska jeg badet, så har jeg gjort llitt lekser som ikke er due før onsdag! Nå skal jeg lese litt i noen nye magasiner jeg kjøpte meg, og så skal jeg ta kvelden. Jeg har jo fri i morgen, herlig følelse når du vet at du kan slappe av en dag til.
En ny restaurant har Grand Opening i morgen, og de første 100 kundene får gratis kyllingvinger i et år. Jeg og Sandi hadde egentlig tekt å dra, men vi så i dag at det var folk som hadde slått opp telt utenfor. No chance!

Jeg kjøpte meg en skjorte i forrige uke, som jeg brukte for første gang i dag, og da jeg skulle henge den opp i stad oppdaga jeg at det var hull i den! Dritt...


Jeg er jo vant til at klærne mine rakner... There's something in the air in Texas.

-Birgit

Ingen kommentarer: