fredag 18. februar 2011

N-I-K-E

Jeg skulle pugge gloser i går før jeg la meg (hadde jo tross alt 40 vocabulary words som jeg måtte kunne). I morges våkna jeg på samme flekken - med notatkort spredd rundt meg. Det ble ikke mye pugging, for å si det sånn. Men, vet dere... Jeg hadde bare to feil, så jeg endte opp med 98/100. Skjønner ikke hvordan jeg har klart å lære ordene så fort. Men jeg klager ikke, altså!
Etter tre prøver på sammen dagen, skal jeg innrømme at det er godt med helg. Vi har vært ute og spist i dag, også tok vi oss en tur til en sportsbutikk, hvor jeg fant litt nytt treningstøy. Det var 29 varmegrader i dag, så nå nytter det ikke med lang tights lenger. Skal bort og teste kjøpet i morgen. Nye klær er egtnllig ganske god motivasjon. I hvertfall for meg... første gang jeg bruker dem!



I morgen skal jeg på BBQ hos Catarina. Det blir nok hyggelig. God helg, folkens!

-Birgit

Ingen kommentarer: