søndag 6. februar 2011

Min første Super Bowl-suksess!

Allright! Nå er jeg klar for skole i morgen. Tror jeg... Har i kveld sittet og fulgt med på Super Bowl - Amerikas stolthet innen sport. Det stod mellom Green Bay Packers (Wisconsin) og Pittsburg Steelers (Pennsylvania). Jeg var ikke helt sikker på hvem jeg skulle heie på (hallo, kunne egentlig ikke brydd meg mer), men så ble jeg fortalt av en venninne at G.B Packers hadde de kjekkeste spillerne. Da var jeg ikke sein med å velge side, haha. Jammen vant "vi" også! Kunne se på Facebook at det var mange hjemme i Norge som satt oppe i natt og så kampen. Crazyness. Apropos FB: jeg så The Social Network i dag (filmen om hvordan Facebook ble starta). Interessant film. Hadde ingen anelse om at Mark Zack-et-eller-annet var en sånn dust. Men uansett, takk for at du lagde Fjesboka. Den har gitt meg så mye.





True that.

P.S: Jogga/gikk i én time på tredemølla på fitnessenteret i dag. Svett som en gris etterpå. Sorry guys, men det er helt sant...

-Birgit

Ingen kommentarer: