mandag 21. februar 2011

President't Day

Lenge leve fridager! Har fått ordna neglene mine, også har jeg gjort noen nye innkjøp. Var innom en hobbybutikk, og der fant jeg et mønster til en kjole jeg skal sy (en gang i fremtiden). Kjøpte ikke stoff nå, så vi får se om jeg heller bare tar med mønsteret hjem. Synes i hvertfall kjolen var skikkelig kul. $12 er ikke ille, det.



I kveld dro jeg ut og spiste middag sammen med Catarina og Will, og etterpå tok vi oss en tur til Barnes & Nobles, hvor vi leste litt forskjellige magasiner og bøker. Høres skikkelig interessant ut, mendet var faktisk veldg moro. Da vi skulle dra gikk alarmen idet vi gikk ut døra, så vi skjønte jo ingen ting. Alle tre sjekka både lommer og vesker, bare for å se om noe hadde blitt lagt oppi ved en feiltagelse, men det var det ikke. Litt ekkelt egentlig, og forferdelig rart! Det rareste var likevel at folkene som jobba der ikke brydde seg om det. Folkene i kassa, som er like ved inngangen, så ikke engang på oss. Jaja, vi prøvde å gå ut en gang til, og da gikk det bra. Hm, merkelig...

-Birgit

Ingen kommentarer: