mandag 31. januar 2011

Brain on strike!

Åh, det var tungt å stå opp i dag. Jeg kommer ikke over hvor mye terror skole fører med seg. Hele 13 år ++! Det er sykt det.
Glemte å fortelle dere at vi hadde rundt 27 grader på lørdag, og nå har det meldt snø i morgen. Det er allerede kaldt ute, men en kveld har det altså meldt 9 grader farenheit! Det er -12 grader celcius, og så kaldt har det ikke vært her ennå (så lenge jeg har bodd her). Skolene til vertssøsknene mine er stengt i morgen pga. snøen. Sandi fikk telefon nå i kveld, mens jeg må vente til i morgen tidlig for å finne ut av det. Tidligere har jeg sagt nei til snow day fordi jeg heller vi ha fri i mai, men etter at jeg fikk denne beskjeden i dag
er det ikke så nøye lenger. Nå sier jeg gjerne ja takk!
I precalculus i dag hadde jeg fått sånn noen lunde dreisen på et work sheet we holdt på med, men ettersom én etter én ble ferdige og begynte å prate mista jeg helt grepet! Klarer ikke å tenke meg til det riktige svaret. Har sittet og gruble etter at jeg kom hjem, men nei. Hadde liksom to oppgaver igjen. Svarte...
Ha en fin mandag, folkens! Kryss fingrene for en snow day for meg.
(Jogga forresten ca. 3,5 km i dag på fitnessenteret. Ja, jeg vet jeg er flink.
-Birgit

Ingen kommentarer: