fredag 11. februar 2011

Surprise Party!

I kveld har jeg vært på surprise party hos en av jentene fra teater. Det var bestevenninna hennes som hadde arrangert det, med hjelp fra mora til bursdagsbarnet. Jeg hadde det kjempegøy, tulla og dansa hele tide (og spiste *kremt*), også fikk jeg prøvd meg på en pinãta for første gang i mitt liv. Klarte selvfølgelig å bomme begge gangene... Da det var klart for kake (yummy!) og bursdagssang, slo jeg til med den norske versjonen - helt alene. Det var stor stas.






Grapethrow! Du kan se den på vei ned i buken.








Fikk 81/100 på matteprøven min som jeg hadde i går, og det er jeg veldig fornøyd med. Det beste jeg har fått på en ordenlig prøve i matte hittil, også trakk den opp gjennomsnittet. Fist pump!
I morgen skal jeg se "Justin Bieber: Never Say Never" på kino. Gleder meg egentlig litt til det, merker jeg. Go'gutten! Etter det skal jeg farge øyenvippene mine hos en frisørsalong. Det er jeg virkelig spent på!
Har dere forresten hørt Lady Gagas nye sang "Born This Way" som ble sluppet i dag? Ikke dum, kan jeg fortelle dere...

-Birgit

Ingen kommentarer: