tirsdag 16. november 2010

Fikk meg en på trynet!

Siste turné med teatergruppa gikk bra. Publikumet var bedre på den forrige skolen, men det spiller ingen rolle. Nå er vi i hvertfall ferdige med det.
Hadde min andre tennistime i dag. Åh, det er så gøy å spille tennis! Me like. Skulle ønske jeg kunne kommet med på tennislaget på skolen, men sånn er det når man kommer fra Nordpolen... Vi brukte ballmaskin i dag (sånn maskin som automatisk sender ut ballene). Jeg klarte selvfølgelig å få en mitt i fleisen. Snudde meg rundt og sto ansikt til ansikt med en ball. Da visste jeg at det var for sent å dukke, og dermed dro'n til oer haka. Morsomt var det da. Jeg lo i hvertfall!
Etter det dro på en slags messe som ble holdt i Lantana golfklubb. Der hadde de mange små, interessante boder. Hyggelige folk var det også. Nå er det review for U.S history som gjelder. Har prøve i faget i morgen. Jeg trenger en god karakter på den prøven!

PS: fikk i dag beskjed om at jeg må blogge mer, så nå etter mye om og men har jeg nå bestemt meg for å slutte på skolen og heller bli blogger på heltid. Score!

I morgen skal jeg tl frisøren, så nå blir det "ny" look. Nei, jeg tror ikke jeg skal gå langt. Skal i hvertfall stripe det. Gled eder!

-Birgit

Ingen kommentarer: