mandag 8. november 2010

Smørsmålsrunde?

Har ikke noe nytt å fortelle der, annet enn at jeg fikk 105 av 106 på kjemiprøven vi hadde på fredag! Woop woop!
Spiste også min første pumpkin chocolate chip i dag, og det var faktisk ganske så godt. Synes det smakte litt som krydderkake, jeg... I dag fikk vi også besøk av Neil, som opprinnelig kommer fra England. Han er en "utvekslingsstudent" som bodde her noen uker for 2 år siden. Grunnen til at jeg satt utvekslingsstudent i gåseøyne er at han er 23 år. Vet ikke om det blir helt riktig, så skitt au! Han er i hvertfall veldig koselig, og i morgen reiser han videre. Fikk spørsmålet om Norge er et bra land å reise på ferie til, og da lyste jeg opp og sa selvfølgelig JA! Blir så innmari glad når jeg hører at folk skal/ønsker å besøke Norge.
I morgen har vi første tour med teatergruppa. Skal på en barneskole og spille første akt sånn at de er nødt til å komme på den ordentlige forestillinga for å se resten. Smart eller? Ja-a, jettesmart! Også har jeg min første tennissession i morgen kveld. Er så spent at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Dette kommer nok til å bli veldig gøy.
Hm... hadde visst en del å fortelle. GO BIRGIT! GO! FIGHT! WIN! Nei, herregud... Jeg har vært her for lenge. Skolespiriten har begynt å påvirke meg på hjemmebane. Jeez.

(Også må jeg bare legge til at utvekslingselevene blir tilbudt varsityjakke. Dere vet sånne leather jackets som alle de kule fotballspillerne har. Yei!! Det blir ikke før til våren da, fordi vinterbestillinga allerede er gjort. Men gjett hvem som skal ha en sånn'a?)

Og det viktigste til slutt (bare fordi jeg glemte det av - selv om det faktisk er overskrifta -jeg lurer bare på om dere ønsker en spørsmålsrunde. Har sett på ulike blogger at det er vanlig. Nå vet ikke jeg hvor mange som leser bloggen min da, men nå har jeg i hvertfall tilbudt dere det! Så du må'kke komme her og komme her... (tog du 'an?) Uansett: Bare skriv en kommentar hvis du har spørsmål om noe som helst (nesten), så skal jeg svare så godt jeg kan i et innlegg litt senere.

-Birgit

2 kommentarer:

Kjersti sa...

Hei! :)
Kjempebra blogg! Har noen få spørsmål:
Er du fornøyd med STS?
Hvordan var forberedelseskurset i New York?
Hvordan var det å møte vertsfamilien for første gang?

:)

Birgit sa...

Jeg skal svare på spørsmålene i innlegget i morgen kveld. Tusen takk! :)