torsdag 4. november 2010

It's another day in paradise (i guess)

Denne uka har gått så utrolig fort, og det liker vi veldig godt, eller hva? I kjemien i dag lagde vi s'mores, som er en slags kjeks-sjokolade-marshmallow-sandwich. Sundt og godt! (I hvertfall godt...)



Begynner å lure litt på om jeg egentlig har valgt kjøkken i stedet for kjemi... Jeg synes det eneste vi gjør er å spise! Neida. (Men vi spiser mye rart i disse timene - for at det ikke skal være så kjedelig.)

Nå har jeg og Kelsey meldt oss på et tenniskurs som begynner på tirsdag. Det koster $25 + at t-skjorte er inkludert i prisen! Bi-bi-billig! Det skal foregå på Ashlyns high school. Gleder meg veldig til det, altså! Og i dag tok jeg meg en liten "joggetur". Jeg tror nesten jeg har fått beinhinnebetennelse av å løpe annenhver dag på hardt underlag i gymmen. Leggbeinet gjør så vondt!

I morgen er det "Foreigne Exchange Student Breakfast" på skolen. Gjett hvem som skal delta'a! (Gratis mat!) Etter skolen skal jeg, Breanne og Catarina begynne på Harry Potter-marathon. Må jo lade opp til premieren av den nye filmen. Og så er det siste hjemmefotballkamp i morgen kveld. Woop woop, helg - over og ut.

-Birgit

Ingen kommentarer: