tirsdag 9. november 2010

Hipp hurra for bamsefar (og tante Hild)!

Turneen gikk veldig bra i dag. Ungene (vi var altså på en barneskole) flirte av stykket og ble såå skuffa da de ikke fikk se fortsettelsen. Smart, ikke sant? Følte meg litt dum da jeg gikk ut av bilen ved hovedinngangen ikledd araberklær. Det viste seg at Kevin kunne ha sluppet meg av ved en sideinngang, men ifølge han ville det ikke vært like morsomt. Takk.

I gymmen var vi for en gangs skyld UTE og spilte fotball. Og mens vi spilte kom basballaget ut for å trene kondis og styrke.Det gikk helt greit - helt til de tok av seg trøyene. Da kan dere tro at fotballen trilla raka vegen forbi, haha. Ikke dum utsikt det der skal jeg fortelle dere!

I kveld har jeg har min første tennistrening. Det var bare "elever" fra middleschool der, men heldigvis var instruktørene på min alder. Jeg kand også fortelle dere at jeg var den dårligste der... Alle de andre hadde vel spilt/spiller tennis på skolen. Men hva gjør vel det? Vi er jo der for å lære. Og instruktørene var veldig greie. Hver gang de sa "You kno what a ... is?" og alle barneskoleelevene sa "yes", var jeg den eneste som sa nei. Så måtte de forklare meg det. De var sikkert lei av meg allerede etter første time... Neida, håper i hvertfall ikke det.

Men nå, til det viktigste: GRATULERER MED DAGEN, KJÆRE PAPPA OG TANTE HILD! Glad i dere begge. Feir med måte. ♥


Her ser dere hvordan man ødelegger et ellers bra bilde. Way to go, pappa. Way to go... ♥

Ingen kommentarer: