fredag 12. november 2010

God natt!

Det eneste jeg vil fortelle dere i dag er dette: jeg la meg til å sove ca klokka 10 i går kveld. Rundt halv 12 kom Ashlyn hjem fra fotballkamp g hun snakka til Kevin da de gikk forbi rommet mitt. Jeg våkna av dette og var sikker på at jeg hadde forsovet meg fordi jeg vanligvis hører at Ashlyn drar om morgenen. Jeg så på mobilen (den viste 23 et eller annet) og kunne ikke skjønne hvorfor alarmen ikke hadde gått av. "teknologi nå til dags, altså..." tenkte jeg. Spratt opp gjorde jeg, og gikk rett inn på badet for å gjøre meg klar til skoledagen. Så på klokka som lå ved vaske . 11 et eller annet. Da skjønte jeg at jeg kunne legg neg til å sove igjen - med god
Huff, noe skal det altså være... Tror ikke jeg lo så mye i går kveld/natt, men skjønner jo nå hvor hysterisk det må ha sett ut.

Work hall i morgen tidlig! Tror kanskje jeg skal begynne på kostymet mitt. Nå er jeg trøtt og skal endelig legge meg. Sweet. 

Ingen kommentarer: