torsdag 18. november 2010

Nå er jeg og Ashlyn straks på tur til Harry Potter and the Deathly Hallow. Gleder meg veldig! Klokka er 18:38 akkurat nå, og filmen begynner 12:01. Vel, det er jo bare ca 5,5 t til den begynner. Har hørt at mange dro rett eller skolen var slutt. Ikke svarte om jeg orker å sitte i kø i 8 timer. Der går grensa. Når dere leser dette sitter jeg (mest sannsynlig) i kinosalen sammen med Harry & co.
Ha en god helg folkens! Stay tuned on skype - I might make contact.
Var fri for strøm på laptopen, så dette er blogget fra mobilen. Må bare beklage at det ikke er noen bilder i innlegget, men jeg (så teknologisk som jeg er... men helt seriøst så er det umulig!). Dere er så bortskjemte alle sammen. Bilder får dere nesten hver dag. Give me a break! Haha.
Må bare minne om at vi har Thanksgiving break hele neste uke. Hurra for det!!!!!!!!!!!!!! (ja, jeg vet man bare skal bruke ét utropstegn når man utrykker noe. Har ikke glemt alt jeg lærte i norsken. Hva tar dere meg for?!)
Nå skal jeg pøse på med koffein før natta begynner. Fyrstikkene er allerede plassert i veska. Her skal man ikke gå glipp av et eneste ord eller bevegelse. (Se for dere jim carrey i yes man. Det får i hvertfall meg til å le.

-Birgit

Ingen kommentarer: