onsdag 3. november 2010

Monkey Business

Nå er det jaggu meg så kaldt her at jeg ikk vet riktig hvor jeg skal gjøre av meg! Neida, det er ikke SÅ ille (sammenlignet med Norge). Hadde utegym i dag da, og jeg hadde bare med meg shorts og t-skjorte. Det var kaldt, det! Fikk tilbudet om å låne lærerens jakke men jeg takket nei. Jeg er jo tross alt fra Norge... VIKING, ftw!
Hadde after school rehearsal for Arabian Nights, og etter det dro en stor del av oss til et pizzasted for å spise middag. Det var veldig koselig. Og godt mat var det også. Fikk til og med bestilt meg pizza MED ranch på! Det blir bare ikke bedre enn det.


Resten av familien spiste middag på golfklubben, og der var det en ballongkunstner (eller hav man nå skal kalle henne). Nå er jeg altså den stolte eier av en apekatt! Er den ikke søt?

________________________________________________________________
Dere spør meg hvorfor jeg ikke er noe dyremenneske. Vel, her har dere svaret. Dog scratch...

Og gratulerer så mye med dagen, kjære tante Jorunn! Glad i deg.
-Birgit

Ingen kommentarer: