lørdag 6. november 2010

Drama Daze!

Stod opp 06:45 i morges. Det er ikke rett på en lørdag... Men da jeg først var stått opp var det inga problem, dvs. helt til alle kidsa begynte å komme. De første 3 timene var jeg med på å rydde i kostymelageret. Rydda i alle herreskoene. Sikkert over 100 par, og i tillegg kasta vi 1/4. Moro når det virker så proft. Også fikk vi vite i dag at Flower Mound High School har et av de beste auditoriumene (scene-sal) i hele Texas. DET er kult, det!
Mot slutten var jeg så lei av alle ungene. Vi har hatt over 120 av dem på besøk i dag. Og det gikk i hundre! Men jeg hadde det gøy - i begynnelsen i hvertfall...

I 5-tia dro vi til Turner's Pizza Place for å spise (obviously!). Hadde det såå koselig. Er så glad for at jeg ble med i teatergruppa. Herlig gjeng!





Og i kveld har jeg lakket neglene til Kelsey. Kult, eller hva? Kan nesten søke om jobb på et av de 1.000.000 neglesalongene de har her.


Kjøretime i morgen. OG I MORGEN stiller vi klokka her i USA. Det er jeg nå sikker på...

-Birgit

Ingen kommentarer: