tirsdag 2. november 2010

Ny uke, nye muligheter? Take 2

Tilgi meg, for jeg har syndet... Nå har jeg så utrolig dårlklig samvittighet for mine egne vegne. I kveld spiste jeg verdens største is med fudge, sjokoladestrøssel og cookie dough i. Kjenner jeg skjemmes av meg selv mens jeg skriver dette. Huff, jeg som hadde lovet meg selv å være flink denne måneden! Jeg skylder på halloween. Det ødela liksom alt... Samtidig hjelper det litt å vite at det er noen av dere der hjemme som sitter og gomler i seg halvlitersspann med is i helgene (om det ikke er en hel liter). Takk for det!
Og mens jeg er i dette hjørnet kan jeg fortelle dere at jeg fikk 54 på historieprøven i dag. I tillegg til den summen kan jeg få lagt til 20 poeng for essay-oppgavene. Det vil si at min høyeste mulige score er 74. Great! Men dette var den vanskeligste av alle prøvene hittil, altså. Ja ja, nå setter vi en strek over denne dagen. Fra nå av, dere! Nå skal jeg holde meg unna godsaker og skjerpe meg i historie. (PS: Gutten i disken spurte om jeg ville ha en stor is, og da sa jeg "sure!". Jeg visste ikke hvor stor en "big size" var. Now I do.)




Kjøpte meg ny jakke i dag. Hadde jo ikke tatt med meg det, og i morges var det 11 grader ute! Hutte meg tu.




Og når det gjelder folka fra internettbutikken hvor jeg bestilte kameraveska, så kan jeg ikke kalle dem noe annet enn idioter. De har ennå ikke klart å ordne opp i saken. Hver gang jeg spør hvorfor de ikke bare sender meg veska jeg bestilte, så blir det stilt. I går ringte de og sa at de kunne sende meg en kameraryggsekk (!). HERREGUD, MANN! Jeg vil bare ha den jeg bestilte! Er det så forferdelig vanskelig?? Dust, Reggie... Åh, blir så oppgitt. Hvis de er utsolgt er det jo bare å si det! Ikke farsken om jeg skal gå rundt med kameraet på ryggen som en annen turist. Der går jammen grensa. Og nå har jeg brukt 120 kr på frakt - bare fordi de som jobber der har kraftig nedsatt intelligens...

Ta det med ro. Det er bare jeg som er ute på et fotooppdrag...


-Birgit

Ingen kommentarer: